Vågat

Har faktiskt 2-3 kg kvar att kila ner, asfalten börjar synas och det är väl snart dax att sätta på sig springskorna och ta sig en tur. Jag som skulle köpa träningskort, jo visst, när ska jag ha tid med det känns det som. Näe, snart blir det springning och då blir det mer invägning. Har slutat amma nu och det märks tydligt, under ammingen så rasade vikten, fort gick det. Men vadå, vikt hit och vikt dit huvudsaken man är nöjd med sig själv, och det är jag inte, men det ska jag bli! Thats it! Så jag ska nog stå på vågen ett tag till.. Blä!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du tagit vägen?

2011-03-08 @ 09:27:22
Postat av: carola

hittat hit då jag sökt på tvillingar

Har själv tvillingar på snart 7 år, började idag se tillbaka på tiden med dom.

Var tog den vägen?



Hoppas allt går bra för dig.

2011-05-24 @ 13:11:37
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0