Mina fina flickor!




Idag kommer mina fina flickor! Gisela och Nike! Gisela är världens bästa vän och Nike är hennes superfina dotter som jag ska få leka och gosa med nu, äntligen! Träffas ju så sällan att jag bara hunnit träffa Nike en gång sedan hon föddes och nu är hon typ åtta månader.
Fyra barn och tre vuxna på 77 m2 i ett par dagar nu! I like it!

Ska åka in till centralen och möta upp dom till 12, ska bli kul att se hur det går för mig med en vagn, två liggkorgar och tre barn varav en får inte plats, tur att det finns ben. Nerå, det kommer gå kanonis, Wiggo gillar ju ändå mest att gå själv och när vi ska på och av tåg och in i smeten så får han sitta uppe på tvillingvagnen.

Åh längtar!

Kommentarer
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Halloj! Kikar in hos dej jag med!

Jo- vi har en City Select, jätte smidig! Och så har jag en Buggupod till min 1 åring som är som en syskonsits som fästs fast i vagnen ;)



Fråga på om det är något du undrar över ;) Kramar/Satu

2011-01-19 @ 12:36:47
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0