Två härliga dagar!


Efter två dagar så har Gisela och Nike åkt hem, måste säga att det var dom härligaste och roligaste två dagarna på ett bra tag! Nu kvittrar jag igen! Vi hade väldigt kort tid men hade väldigt mysigt och tog till vara på tiden bra. Och med alla barnen gick det super, har ju konstaterat att vi kanske har dom snällaste utav dom alla barn som finns, eller så.. Idag när vi skulle in till centralen för att vinka av Gisela och Nike hade Wiggo vredesutbrott både dit och hem, men jag antar att trots hör alla barnen till.
Att ha Gisela här gjorde mig sjukt sugen på att bli norrläning igen! Började kolla hus för fulla muggar annars har det bara vart Håkan som letat hus i jämtland men nu fick jag sug. Kollade jobb. Men är det kanske bara Gisela som har vart här och smekt mina sinnen och tankar med hus och uppåtflytt? Jag vet inte? Vi ska i allfall på visning på söndag har vi tänkt, inte i jämtland utan här i sthlm. Gavelradhus. Ja tack. Vet inte ens om det finns en gnutta chans att vi ens kommer att ha råd, men vi vill kolla. Jag är ju kär så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska flytta upp :) köpa tomt å bygga hus kanske? :)

2011-01-20 @ 21:38:34
Postat av: Anna

Hm I dont like om ni flyttar

2011-01-21 @ 12:31:57
Postat av: Tolli

rätta takter! bara att flytta hit! ;)

2011-01-21 @ 18:46:03
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

KOM HEEEEEEM :D <3 <3

2011-01-21 @ 20:36:52
URL: http://anjalika.blogg.se/
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Visst är det spännande att gå på visningar! Jag letar också för fullt...;)

2011-01-24 @ 13:37:55
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0