Fredag och lördag var en surprise!

Det är kul att få överraska, verkligen kul att få göra någon glad och kunna visa uppskattning.
Därför bestämde jag mig för att överraska Håkan till hans 29 års dag med en kryssning, absolut inget speciellt utan bara en beige kryssning till åbo under 23 timmar. Men jag visste att det var något som både jag och Håkan skulle uppskatta, att få ha lite tid för oss själva, kunna slappna av, äta god mat och få en hel natts sömn ( vart inte mycket sömn). Vi hade det bra och njöt av barnvakt och varandra dock förutom att jag kom på att jag har skräck för stora havet så att jag känner mig väldigt otrygg. Därför vart det inte mycket sova av för att jag var rädd och otrygg och trodde det skulle bli en estonia i repris, hemska tanke jag vet, paranoid som jag är. Haha!

Så no more kryssning för mig fegis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0