Mammanfrida är åter?

Över ett halvår har gått sedan jag senast skrev ett inlägg i bloggen, mycket har hänt på ett halvår och några höjdare i det är att vi flyttat från våran 3:a i Årsta till ett radhus i kungsängen, barnen har blivit större och äldre, Wiggo som börjar närma sig 2.5 år och Dante och Alton som just haft 1 års kalas. Wiggo har också börjat dagis så nu är jag mammaledig med tvillingarna om dagarna och har såklart lagom kaos.
Får se om jag ger bloggandet än ärlig chans nu eller om detta blir det enda inlägget, känns som att jag kanske kan lyckas skriva lite mer nu när det finns en blogg app som gör det mycket enklare.. :) Har ju faktiskt saknat att skriva men lusten och orken att engagerat sig har inte funnits.

Vi ses?


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du har börjat skriva igen. Har klickat in på din blogg var och varannan vecka det senaste halvåret :D

2011-11-07 @ 20:58:49
URL: http://storkbebis.blogspot.com
Postat av: Anna

Hmm min förra kommentar försvann :S



Kul att du börjat skriva igen. Jag har klickat in på din blogg var och varannan vecka sen du slutade skriva i våras. Hoppas på mer kontinuerlig uppdatering nu :D

2011-11-07 @ 21:01:09
URL: http://storkbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0