Sen sist..

Sedan jag skrev inlägget i april har bla följde hänt:

* Vi flyttade från lägenhet till radhus.
* Blåste ut nästan hela nedervåningen och anlitade hantverkare.
* Levde utan kök och på en övervåning i cirkus en månad.
* Fick ett jätte fint resultat av renovering av nedervåning och kök.
* Höll på att få betala mycket mer än vad som sagts för hantverkarna.
* Håkan tog med mig till kubanen för att fira 1 årig förlovning.
* Wiggo fyllde 2 år och firades med kalas.
* Jag och Wiggo åkte till småland till Rasmus konfirmation.
* Gisela och Nike hälsade på oss.
* Sarah och Leo födde en liten flicka, Julia. Underbara skapelse <3
* David och Linda firade midsommar med oss.
* Vi hade en härlig vecka på landet med Håkans föräldrar.
* Jag gjorde något för mig själv.
* Jag fyllde 23 år och firade dagen tillsammans med Göran och Nynke m barn.
* Mamma och momma har hälsat på.
* Vi har grillat massor.
* Haft många sömnlösa nätter pga vakna tvillingar.
* Haft en varm och skön sommar.
* Skolat in Wiggo på dagis.
* Hejat på Håkan som sprungit tjurruset.
* Haft 1 års kalas för tvillingarna.
* Firat Håkans 29 års dag på havet.
* Vart på namngivningskalas för Lilla Julia.

Och mycket mycket mer såklart...


Kommentarer
Postat av: karro

Hej! Kom in på din blogg av en slump och såg att du är i samma situation som jag kommer vara snart. Jag har en son på 16 månader och väntar tvillingar om ett par månader, har du några tips på, tja, allt? Vagn? Syskonrivalitet? Förhållande? Sömn? mvh Karro

2012-01-03 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0